O firmie
Nowe logo firmy, zaprezentowane w 2015 roku, jest elementem tożsamości wizualnej, symbol budzi skojarzenie z ciepłem/ogniem i poskromieniem energii w nim drzemiącej.
Ponad 20-lat doświadczenia zawodowego współzałożycieli spółki pozwala zagwarantować naszym Klientom satysfakcję z rzetelności i jakości naszej obsługi. Zapewniamy doradztwo w zakresie nowoczesnych technologii oraz nowatorskich rozwiązań, mających zastosowanie w szeroko rozumianym ratownictwie.
Stała dostępność towarów bezpośrednio z zapasu magazynowego.
Chcemy, aby nasi klienci mogli liczyć na wysoki poziom obsługi logistycznej. Doskonale rozumiemy, że przewaga konkurencyjna polegająca na wyższej sprawności biznesowej zapewnia osiąganie obustronnych korzyści, co sprzyja rozwijaniu partnerskich relacji i poszerzaniu zakresu współpracy. Dlatego przykładamy największą uwagę do właściwego planowania i utrzymywania odpowiednich stanów magazynowych.
Fachowe doradztwo w zakresie doboru sprzętu.
Nasz zespół składa się z osób, których doświadczenie zawodowe łączy w sobie wieloletnią praktykę w sprzedaży sprzętu ochronnego i ratowniczego oraz lata doświadczeń w branży pożarniczej. Nasi klienci mogą liczyć na sprawdzone informacje dotyczące oferowanego produktu, przez co zakupy gwarantują uzyskanie 100% zgodności z oczekiwaniami. Autentyczna znajomość produktów, daje naszym klientom poczucie bezpieczeństwa w przypadku, gdy wymagana jest kompatybilność z posiadanymi systemami lub niezbędne jest szczegółowe doradztwo na temat akcesoriów bądź części zamiennych. Doświadczenie nabyte w branży pożarniczej umożliwia nam dokładną identyfikacją potrzeb klienta, fachowe doradztwo w zakresie rozwiązań, a także dopasowanie oferty naszej firmy do obecnych i nadchodzących trendów na rynku ratowniczym.
Bezpośredni kontakt z klientem i budowanie wzajemnych długotrwałych relacji opartych na zaufaniu.
Nie traktujemy transakcji, jako jednorazowego bezosobowego zdarzenia. Zależy nam, aby rzetelna personalna obsługa za każdym razem stanowiła podstawę do kolejnych relacji biznesowych. Uważamy, że kontakt z klientem i wzajemna komunikacja w konsekwencji prowadzą do optymalizacji kosztów po stronie klienta i zwiększenie jego satysfakcji.